♥♥♥♥♥♥♥♥همه چی دو نفره♥♥♥♥♥♥♥♥

را به یاد بیاور

مرا به یاد بیاور

 

با همان نشانه های ساده ی همیشگی

 

با همان خنده های از کودکی مانده ام

 

با همان امضای دوار که می رفت

 

تا نام کوچکم را بنویسد

 

با آن کفش های کتانی سفید

 

یادت می آید؟

 

تا سر خیابان را یک ریز می دویدم

 

و تو...خیره خیره نگاهم می کردی

 

من همانم که وقتی گریه اش می گرفت 

 

می خندید

 

وقتی دلش میگرفت

 

شعر می گفت

 

آواز می خواند

 

خط خطی می کرد

 

نبودی

نبودی بدانی

 

حتی تصور نگاهت...آب می کرد...!!

 

تمام شیرینی های دلم را

 

امید محال

شاید این را شنیده ای که زنان

 

در دل "آری" و "نه" به لب دارند

 

ضعف خود را عیان نمی سازند

 

 راز دار و خموش و مکارند

 

 

آه من هم زنم،زنی که دلش

 

در هوای تو می زند پر و بال

 

دوستت دارم ای خیال لطیف

 

دوست دارم ای امید محال

"فروغ فرخزاد"

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 15 دی 1393برچسب:,ساعت19:23توسط ♥♥sahar♥♥...joOn | |