چالش


♥♥♥♥♥♥♥♥همه چی دو نفره♥♥♥♥♥♥♥♥

اقا اینجانب شروع میکنم


اینم از چالش من !

اگه نوشیدنی بودم : ابجو

اگه میوه بودم :  گیلاس

اگه هوا بودم : بارون

اگه رنگ بودم : آبی

اگه فعل بودم : مردن

اگه کتاب بودم : فرزند اتش

اگه فیلم بودم : خاطرات یک خون اشام

اگه ساز بودم :گیتار

اگه هنر بودم :هنر موسیقی

اگه خواننده بودم :انریکه

اگه حیوون بودم : شیر

اگه کارتون بودم :دختر شاه پریون

اگه ماشین بودم :بوگاتی

اگه غذا بودم : قورمه سبزی

اگه بازیگر بودم: نینا دوبرو

اگه ورزش بودم:تیر اندازی

اگه گل بودم:رز

اگه کشور بودم:تگزاس

اگه زبان بودم:انگلیسی

اگه صفت بودم:مغرور

 

 

شما هم امتحان کنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 19 تير 1394برچسب:,ساعت17:39توسط ♥♥sahar♥♥...joOn | |